W związku ze zmianami w Dzienniku, każdy Rodzic i Uczeń będzie musiał samodzielnie – bez udziału Szkoły - zaktualizować swoje konto w Dzienniku.
Krok 1:
Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika VULCAN.
Krok 2:
Uczeń i Rodzic podają 4 ostatnie cyfry numeru PESEL w celu weryfikacji.
Krok 3:
Uczeń i Rodzic wybierają rodzaj konta.
Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonują wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem eduVULCAN.
Aplikacja mobilna
Wraz z udostępnieniem nowej wersji Dziennika VULCAN, aplikacja Dzienniczek VULCAN została wycofana z Twojej Szkoły.
Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN.
Konto zwykłe nie ma do niej dostępu. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN.
Jak zmienić zwykłe konto na konto eduVULCAN?
Krok 1: Założenie konta eduVULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą wybrać dowolny login (login może być inny niż ten używamy do logowania do konta zwykłego).
Krok 2: Dodanie dostępu do Dziennika VULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą dodać dostęp na dwa sposoby: albo używając kodu, który otrzymują w Szkole albo wybierając opcję "Nie posiadasz kodu jednorazowego, ale masz już dostęp bezpośredni do Dziennika VULCAN przez login i hasło? Przejdź tutaj".
Krok 3: Wpisanie danych logowania do konta zwykłego w wyświetlonym formularzu.
I gotowe - Konto zwykłe zostaje zamienione na konto eduVULCAN.
Aby wesprzeć Rodziców i Uczniów w procesie aktualizacji kont, przygotowaliśmy dodatkowe informacje:
dla Uczniów i Rodziców przed aktualizacją kont: https//dziennik.vulcan.edu.pl/akz
dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto zwykłe: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kzw
dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto eduVULCAN: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kev